7.7.22

Vides buides

Totes les vides són buides, totes destinades a morir. La gràcia està si podem aconseguir una certa plenitud vital, omplint de sentit l’existència amb activitats o entreteniments diversos, mentre ajornem al màxim la mort. 

De seguida te n’adones de quines són les persones més buides amb les vides més buides. Són les que més necessiten abocar-se a l’exterior, a la vida social, les que tenen més dependència del proïsme i/o dels mass media. 

Després hi ha els que emprenyen, els problemàtics, aquells que –per a fugir de la seva inanitat insondable– es dediquen a fotre als altres, als veïns, a la família, als companys de feina...

2 comentaris:

  1. Anònim19:04

    Vidas vacías que se llenan con los momentos mágicos que nos depara el destino.
    Contento de encontrarte de nuevo.
    Javier

    ResponElimina
  2. Anònim21:33

    Ostras! Javier! Cómo has aparecido por aquí? Cómo va todo? Ya ves, he retornado a los orígenes, después de un periplo por Twitter...

    ResponElimina