entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
21.12.05
Nadal al caixer automàtic
›
És la nit de dijous a divendres. Fa una setmana. Hi ha lluna plena. La Rosario té fred. Ja fa dies que dorm al carrer. La Rosario és una d...
20.12.05
Toni Ibañez
›
Filòsof i ciberescriptor Catalan Writer 2.0 AELC - QUI ÉS QUI - ENCICLOPÈDIA - VIQUIPÈDIA CURRÍCULUM - PREMIS - LLIBRES - PREMSA...
‹
Inici
Visualitza la versió per a web