entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    21.12.05

    Nadal al caixer automàtic

    ›
    És la nit de dijous a divendres. Fa una setmana. Hi ha lluna plena. La Rosario té fred. Ja fa dies que dorm al carrer. La Rosario és una d...
    20.12.05

    Toni Ibañez

    ›
    Filòsof i ciberescriptor Catalan Writer 2.0 AELC - QUI ÉS QUI - ENCICLOPÈDIA - VIQUIPÈDIA CURRÍCULUM - PREMIS - LLIBRES - PREMSA...
    ‹
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.