Si em tallessin el cap
els meus dits et teclejarien
Si em tallessin el cap
el meu cor et bategaria
Si em tallessin el cap
la meva sang regaria els teus gira-sols
i les cendres del meu cos els adobarien
Si em tallessin el cap
sense cap t'estimaria
els meus dits et teclejarien
Si em tallessin el cap
el meu cor et bategaria
Si em tallessin el cap
la meva sang regaria els teus gira-sols
i les cendres del meu cos els adobarien
Si em tallessin el cap
sense cap t'estimaria
Demà serà dilluns i tampoc seré feliç.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada