entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    9.5.06

    Estamos tan hechos a tener esperanzas...

    Estamos tan hechos a tener esperanzas que cuando las perdemos todas buscamos refugio en la última, en la que enfunda a todas cuando fracasan: si, totalmente desesperanzados y sufriendo, no tuviéramos la esperanza de un final próximo, enloqueceríamos.

    I, mentrestant, altres segueixen enganyant-se.
    Toni Ros a les 11:22

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada

    ‹
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.