entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
18.5.06
Malgrat l'adversitat...
Malgrat l'adversitat dels elements (un àrbitre comprat, la pluja parisina i la corbata color groc arsenal del Borbó), l'Armada Invencible blaugrana va guanyar. Lloats siguin els
déus
(Eto'o, Belleti, Valdés, Larsson, etc.)
¿calces o tanga?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada