entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    22.6.06

    E.P.D...

    En pau descansis, Maragall: el pitjor president de la Generalitat de Catalunya.
    Ve a abeurar-se a la font com ans solia,
    mes no amb el ferm posat d’altres vegades
    ni amb ses companyes, no: ve tota sola.
    Ses companyes, pels cingles, per les comes,
    pel silenci dels prats i en la ribera,
    fan dringar l’esquellot, mentres pasturen
    l’herba fresca a l’atzar...
    (...)
    amb un gran gesto tràgic; parpelleja
    damunt les mortes nines, i se’n torna
    orfe de llum sota del sol que crema,
    vacil·lant pels camins inoblidables,
    brandant llànguidament la llarga cua.
    Toni Ros a les 07:13

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada

    ‹
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.