NO T'HO PERDIS:
A PARTIR D'AVUI
(que no és el meu sant perquè jo el celebro el 17 de gener)
I COM QUE HEM ARRIBAT AL POST NÚMERO 200
ENS HEM FET UN REGAL
ENTRELLUM TÉ RÀDIO
(Una ràdio a la carta. Punxa i escolta música de la bona)
A PARTIR D'AVUI
(que no és el meu sant perquè jo el celebro el 17 de gener)
I COM QUE HEM ARRIBAT AL POST NÚMERO 200
ENS HEM FET UN REGAL
ENTRELLUM TÉ RÀDIO
(Una ràdio a la carta. Punxa i escolta música de la bona)

Felicitats Toni, i gràcies per la info , perquè això d'aquest servei sembla una gran cosa.
ResponEliminaAcabo de clicar per a escoltar Supertramp, i en 10 segons m'ha posat una peça: Lover Boy ...
Després el mateix amb Chico Buarque ... Recristum! Thanks.
Estàs a totes!
Segueix sent water i crack com sempre , my friend!
El 17 , a Vilanova fem festa local, pels 3 Tombs , i totom se'n va de rebaixes a Barcelona ...
Nosaltres encara no sé ... però perquè no se'm passi ...
Felicitats lleugerament avançades per Sant Antoni!