La Barbàrie avança sense aturador... Si Galileu aixequés el cap s'hauria de tornar a retractar per a salvar la pell. Jo sóc la xicota i el deixo plantat, per indocumentat!
¿O tot plegat és un muntatge?
Via mdvnet.com
¿O tot plegat és un muntatge?
Via mdvnet.com

Incroyable!!!
ResponElimina