Feia temps que no hem divertia tant:
Nononono "Mortadelo", que ho has de dir tot, que jo soc el "Blucaire" i el Turrai i el Milinkito i el Saül Gordillo i el Dessmond i el Galderic, ah! i els tortosins Roquet At-Turtusi i El tortosí expatriat, i el Toni Ibáñez també es clar, i també la Kahlo de Dadanoias, bueno aquesta no, que es veu que no puc ser noia, però que soc molta gent vaja, que ni tu "Mortadelo" amb les teves disfresses ni el Zelig del Woody Allen no hi teniu res a pelar al meu costat, bueno lo de pelar... tampoc no es que... en fi, que aixòs.
Misteris catosfèrics
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada