13.10.06

Beautiful World

4 comentaris:

  1. Anònim2:25

    És amiguet teu no http://www.xaviersaez.org/?

    ResponElimina
  2. Vam anar junts al mateix col·legi (Episcopal de Lleida), som de la mateixa quinta, ell jugava a handbol i jo a bàsquet... Tret d'això, la meva relació amb ell és nul·la. Ell s'ha dedicat a la política (ERC) i jo, ja veus, bloguejo.

    ResponElimina
  3. Anònim13:21

    Una cançó molt bona! Penso que les imatges d'aquest video...per molt que intentem evitar-lo, no desapareixeran, es trist, però em de ser realistes. Espero que això serveixi per fer reflexionar a la gent. Nosaltres avui dia, som afortunats...l'11 del mes que ve.. qui sap?
    Sigantura: Atenea

    ResponElimina
  4. Anònim10:25

    Aquest mati, on un no ha fet trontollar la part més fràgil de mi, no vull escriure paraules que descriguin les meves emocions sobre aquest video.
    Pero .... em ve al cap una pregunta: Necessitem els dictadors???

    ResponElimina