4.12.06

ESTEU TOTS CONVIDATS A LA PRESENTACIÓ DE L_OI AVUI DILLUNS A LES 19:30 A LA LLIBRERIA CATALÒNIA

invitació

AVÍS: Els que avui no pugueu estar a la Catalònia podreu seguir la Presentació aquí mateix, a ENTRELLUM. Bloguejaré en directe...

13 comentaris:

  1. Toni,
    Passa't pel meu blog, si us plau. T'hi deixat un missatge.
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Anònim15:42

    hi haurà premi pels que ja van estar a la cripta central?

    ResponElimina
  3. Miquel: els que van ser a la CC ja tenen guanyat el cel... Me'n recordaré de cadascun per tota l'eternitat.

    ResponElimina
  4. Anònim20:54

    En quin bloc bloguejaràs en el teu o en el de la Mireia? és per no perdre-m'ho.
    Gràcies

    ResponElimina
  5. I am thinking of aurochs and angels, the secret of durable pigments, prophetic sonnets, the refuge of art. And this is the only immortality you and I may share, my Lolita.

    ResponElimina
  6. Cony, si que domines les tecnologies puntes! Ara entenc que necessitis tant d'informàtic en aquesta presentació!

    ResponElimina
  7. Anònim22:14

    Òndia Toni, és evident tot plegat. Deixa'm felicitar-te un cop més per a què ens has deixat amb un pam de nas... xapó i felicitats per les teves filigranes dolcetes, dolcetes.... No fotis de matar-la només per a què era teva!

    ResponElimina
  8. Dessmond: vigila que al teu blog s'han colat mosques merdoses que insulten amagades rere nicks infames...

    ResponElimina
  9. Tagliaferri: t'equivoques. Demà demostraré que JO NO SÓC LA MIREIA.

    ResponElimina
  10. Anònim22:54

    Apaudeixo la seva consideració envers els exiliats de la nostra estimada Catalonia. El seguirem en directe. A quina hora era?

    ResponElimina
  11. Calcula que, entre una cosa i l'altra, postejaré pels volts de les 20 h. La idea inicial era disposar d'una webcam amb so perquè tothom pogués assistir-hi en línia, però era massa complicat.

    ResponElimina
  12. Anònim10:02

    Toni i/o Mireia : al mes de juliol vaig comentar a Mireia que hi havia un error a un dels postings de la Mireia. No vaig voler dir-ho en públic per si m'equivocava, i per no trencar la joguina. Però si al final en Tallaferro té raó, ho diré.
    De tota manera, de puta mare, tots plegats.

    ResponElimina
  13. Surto cap a la Catalònia. Fins ara!

    ResponElimina