I am thinking of aurochs and angels, the secret of durable pigments, prophetic sonnets, the refuge of art. And this is the only immortality you and I may share, my Lolita.
Òndia Toni, és evident tot plegat. Deixa'm felicitar-te un cop més per a què ens has deixat amb un pam de nas... xapó i felicitats per les teves filigranes dolcetes, dolcetes.... No fotis de matar-la només per a què era teva!
Calcula que, entre una cosa i l'altra, postejaré pels volts de les 20 h. La idea inicial era disposar d'una webcam amb so perquè tothom pogués assistir-hi en línia, però era massa complicat.
Toni i/o Mireia : al mes de juliol vaig comentar a Mireia que hi havia un error a un dels postings de la Mireia. No vaig voler dir-ho en públic per si m'equivocava, i per no trencar la joguina. Però si al final en Tallaferro té raó, ho diré. De tota manera, de puta mare, tots plegats.
Toni,
ResponEliminaPassa't pel meu blog, si us plau. T'hi deixat un missatge.
Salutacions.
hi haurà premi pels que ja van estar a la cripta central?
ResponEliminaMiquel: els que van ser a la CC ja tenen guanyat el cel... Me'n recordaré de cadascun per tota l'eternitat.
ResponEliminaEn quin bloc bloguejaràs en el teu o en el de la Mireia? és per no perdre-m'ho.
ResponEliminaGràcies
I am thinking of aurochs and angels, the secret of durable pigments, prophetic sonnets, the refuge of art. And this is the only immortality you and I may share, my Lolita.
ResponEliminaCony, si que domines les tecnologies puntes! Ara entenc que necessitis tant d'informàtic en aquesta presentació!
ResponEliminaÒndia Toni, és evident tot plegat. Deixa'm felicitar-te un cop més per a què ens has deixat amb un pam de nas... xapó i felicitats per les teves filigranes dolcetes, dolcetes.... No fotis de matar-la només per a què era teva!
ResponEliminaDessmond: vigila que al teu blog s'han colat mosques merdoses que insulten amagades rere nicks infames...
ResponEliminaTagliaferri: t'equivoques. Demà demostraré que JO NO SÓC LA MIREIA.
ResponEliminaApaudeixo la seva consideració envers els exiliats de la nostra estimada Catalonia. El seguirem en directe. A quina hora era?
ResponEliminaCalcula que, entre una cosa i l'altra, postejaré pels volts de les 20 h. La idea inicial era disposar d'una webcam amb so perquè tothom pogués assistir-hi en línia, però era massa complicat.
ResponEliminaToni i/o Mireia : al mes de juliol vaig comentar a Mireia que hi havia un error a un dels postings de la Mireia. No vaig voler dir-ho en públic per si m'equivocava, i per no trencar la joguina. Però si al final en Tallaferro té raó, ho diré.
ResponEliminaDe tota manera, de puta mare, tots plegats.
Surto cap a la Catalònia. Fins ara!
ResponElimina