Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Toni: ja tinc l'OI. Però l'he hagut de comprar a la Catalònia. Per Tarragona, ni rastre!Òscar
Buff, quina pinta de progre fot la Piqué - la crítica Eva-Compte amb ella! Compte de cuidadu.
Toni: ja tinc l'OI. Però l'he hagut de comprar a la Catalònia. Per Tarragona, ni rastre!
ResponEliminaÒscar
Buff, quina pinta de progre fot la Piqué - la crítica Eva-
ResponEliminaCompte amb ella! Compte de cuidadu.