La setmana va començar molt bé i no acabarà pas malament. L'il·lustre bloguer mallorquí Benjamí Villoslada em convida a participar al programa de ràdio que fa juntament amb Llorenç Valverde a Ona Mallorca (99.2 FM): Mallorca en Xarxa. Vol que parlem de L_OI, de la relació entre Internet i la literatura, dels blogs... La tertúlia telefònica serà demà divendres 15-D de 18:10 a 19 hores. Si no sou a Mallorca, ho podeu escoltar per internet o quan pengin l'arxiu mp3. Aprofita el 5% de descompte nadalenc
a la nostra llibreria digital

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada