
He caminat tres hores per la muntanya. Ho trobava a faltar. Un matí radiant. El sol de l'hivern senyorejant tots els àmbits. Ni una ànima. Sol i vern, trescant. D'antuvi he visitat la
Roca Foradada. Després, carena amunt, fins a Sant Mateu. Han eixamplat els camins. Han netejat la franja perimetral de les urbanitzacions. Hi ha llenya per a parar un tren. La molsa preciosa. El
groc de les fulles del roure m'ha robat el cor. He vist papallones! Mai no hagués pensat que veuria papallones el 2 de gener. El mar quiet allà baix, brillant com un espill. Si corre la sang corren les idees. El meu cervell funciona més nítidament i bull en ocurrències. Intento no pensar, però no puc. Voldria gaudir del paisatge, oblidar les cabòries, però no puc. Per exemple, se m'ha acudit un possible post titulat
Salvador Sostres + Lo Cartanyà = Toni Ibàñez. Encara el tinc voltant pel cap... No, no i no. ¿Per què he d'obeir SEMPRE el meu maleït cervell? M'hi nego. Vull ser lliure, no dependre tant d'ell. Aquest matí obeïa sobretot les meves cames. Al cervell li he dit: calla. Mirant el mar, assegut sota
la figuera centenària, he meditat sobre la vida i sobre la mort...
El groc de les fulles del roure m'ha robat el cor.
Quan he baixat, la meva dona m'estava esperant.
Va, dutxa't i vesteix-te, que et convido a dinar. Hem anat al
Mont-Bell. Carpaccio de gambes, foie, morro de bacallà amb rossinyols, vi blanc verdejo de Rueda. Sobretaula dialògica. Les parelles han de tenir temps per a parlar amb calma. La parella és una flor delicada que cal cuidar. Contra tot pronòstic, aquesta meva orquídia ja fa
21 anys que dura. Me'n faig creus. Res a la vida no m'ha durat tant...
Fito & Fitipaldis,
Por la boca vive el pez
Jo avui faig 21 anys. Un gran dia. Vaig a festejar-ho. Salut!
ResponEliminaPer molts anys, Dani!
ResponEliminaquin post més bonic, fa venir ganes de sortir a fora, d'obeïr i de no obeïr el cervell, d'estar amb la parella.
ResponElimina