Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
A la meva carta als reis e demanat un exemplar de l'oracle imminent.. a veure si pensen en mi! Crec que és un bon regal. Bona nit de reis!
A la meva carta als reis e demanat un exemplar de l'oracle imminent.. a veure si pensen en mi! Crec que és un bon regal. Bona nit de reis!
ResponElimina