Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Aquest és el particular "regal de Reis" que us faig.
Que fort! Gesticulen igual que les alumnes del meu insti.
Aquest és el particular "regal de Reis" que us faig.
ResponEliminaQue fort! Gesticulen igual que les alumnes del meu insti.
ResponElimina