3.2.07

La vida veritable

La vida que vius per dins és la vida veritable. La resta (el decorat exterior, tota aquesta gent que omple els carrers) és un embolcall més o menys reeixit anomenat circumstàncies. Si no bulls per dins no vius. Si no bulls per dins ets un cadàver. Viure és bullir.

3 comentaris:

  1. Anònim20:54

    Doncs el teu és un blog a 100º.

    Gràcies (un cop més!)

    ResponElimina
  2. Anònim21:26

    Es així, si. I molts aixi's més. I que no s'acabin.
    Potser però no es tant així això de que " si no bulls per dins no vius". Vius de totes totes, no?
    Ni bullir-se ni congelar-se. Que tal una llarga penombra o un etern entrellum?

    ResponElimina
  3. Tot això és clar, però a pesar de bullir, és bo tenir aquest enbolcall d'aparences cap a l'exterior?

    ResponElimina