La vida que vius per dins és la vida veritable. La resta (el decorat exterior, tota aquesta gent que omple els carrers) és un embolcall més o menys reeixit anomenat
circumstàncies. Si no
bulls per dins no vius. Si no
bulls per dins ets un cadàver. Viure és
bullir.
Doncs el teu és un blog a 100º.
ResponEliminaGràcies (un cop més!)
Es així, si. I molts aixi's més. I que no s'acabin.
ResponEliminaPotser però no es tant així això de que " si no bulls per dins no vius". Vius de totes totes, no?
Ni bullir-se ni congelar-se. Que tal una llarga penombra o un etern entrellum?
Tot això és clar, però a pesar de bullir, és bo tenir aquest enbolcall d'aparences cap a l'exterior?
ResponElimina