Joan Carles Girbés de Bromera em fa saber que per fi ha sortit la ressenya de L_OI a l'Avui (un diari que vaig deixar de llegir ja fa temps). El ressenyista (o ressenyador) Joan Rico (¿?) vol demostrar que és un home llegit: cita Barthes i Derrida! No entraré a comentar el que aquest xitxarel·lo s'empatolla sobre el llibre. Gil de Biedma? Foix? Flipo mandonguilles. Suposo que hauria d'estar content perquè, tres mesos després de la publicació, en fan alguna "crítica". El millor de tot, el peu de foto: Toni Ibàñez ha guanyat un premi literari. L'Emma deu treure foc pels queixals. No, Rico, no n'he guanyat 1, sinó que ja en porto 23!


Ai Tonyi, Tonyi... encara no he llegit el teu llibre, ara estic amb un del Quim Monzó publicat el 1993 (crec que aleshores tu encara tenies poblada la testa).
ResponEliminaI si fesses una crítica de la crítica i dels crítics?
Quan aquesta matí he llegit l'article-crítica sobre "L'O" al Suplement de Cultura de l'AVUI d'avui, ja m'he imaginat que se'n destaparia una de grossa, i no és per a menys. Tú que en saps, pren-t'ho amb filosofía, Toni... ;)
ResponElimina