Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Aquesta nit de primers de març sembla molt plàcida i hom sent en l'aire el primer gust de primavera. (JP, XV, 106)
Ja va fer caloreta fa setmanes. La "primavera" fa dies que ha començat.La porta de l'Apocalipisi s'ha obert..Pero nosaltres tranquils. Olorant la primavera a l'hivern.
Desitjo que aquest dissabte s'alci el Sol per a tu, per un dia més que especial en unes terres blanques de mar.Bufa pensant un desig etern.
Felicitats!Quaranta i escaig anys viscuts segur que han donat per molt...A gaudir d´aquesta estada a ses Illes i "Bon vent i barca nova".Greenie
Ja va fer caloreta fa setmanes. La "primavera" fa dies que ha començat.
ResponEliminaLa porta de l'Apocalipisi s'ha obert..
Pero nosaltres tranquils. Olorant la primavera a l'hivern.
Desitjo que aquest dissabte s'alci el Sol per a tu, per un dia més que especial en unes terres blanques de mar.
ResponEliminaBufa pensant un desig etern.
Felicitats!
ResponEliminaQuaranta i escaig anys viscuts segur que han donat per molt...A gaudir d´aquesta estada a ses Illes i "Bon vent i barca nova".
Greenie