9.3.07

El primer gust

Comença un cap de setmana llarg que durarà fins dimarts. M'enduc el portàtil. Intentaré postejar.
Aquesta nit de primers de març sembla molt plàcida i hom sent en l'aire el primer gust de primavera. (JP, XV, 106)

3 comentaris:

  1. Anònim20:48

    Ja va fer caloreta fa setmanes. La "primavera" fa dies que ha començat.


    La porta de l'Apocalipisi s'ha obert..

    Pero nosaltres tranquils. Olorant la primavera a l'hivern.

    ResponElimina
  2. Desitjo que aquest dissabte s'alci el Sol per a tu, per un dia més que especial en unes terres blanques de mar.
    Bufa pensant un desig etern.

    ResponElimina
  3. Anònim11:20

    Felicitats!
    Quaranta i escaig anys viscuts segur que han donat per molt...A gaudir d´aquesta estada a ses Illes i "Bon vent i barca nova".

    Greenie

    ResponElimina