Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Fantàstica la idea de girar el banner. Hui som tots valencians.Fins aviat,Marcwww.catalunyafastforward.blogspot.com
Des d'un racó del País Valencià, gràcies pel vostre suport!
La pel·licula prohibida Ja en tenim prouVisita el Diari NO TAN A PROP
Fantàstica la idea de girar el banner.
ResponEliminaHui som tots valencians.
Fins aviat,
Marc
www.catalunyafastforward.blogspot.com
Des d'un racó del País Valencià, gràcies pel vostre suport!
ResponEliminaLa pel·licula prohibida Ja en tenim prou
ResponEliminaVisita el Diari NO TAN A PROP