Com ensenyar (i aprendre) filosofia mitjançant els blogs i You Tube? Aquí teniu un bon exemple de l'aplicació dels videoblogs a l'ensenyament: Eduvlocs
Més videos:
El pas del Mite al Logos
Què és això de la filosofia?
Per a què serveix la filosofia?
Filosofia per a tots
Filosofia reggae
Aristòtil i Alexandre
Dones d'Atenes
i aquest de Nietzsche:Més videos:
El pas del Mite al Logos
Què és això de la filosofia?
Per a què serveix la filosofia?
Filosofia per a tots
Filosofia reggae
Aristòtil i Alexandre
Dones d'Atenes
Ma philosophie...
Filosofía del retrete...

Hola, Toni:
ResponEliminaJa tenen raó aquells que diuen que
el PowerPoint està pedagògicament mort.
Gràcies per la pàgina: estarem atents als vídeos compartits.