Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
guapo, per cert, en Salvador el tenim de viatge però em va explicar aixo de gravar els poemes, i jo com un capullo "provant 1,2,3"quan hi vaig caur en que si no tinc micrófon "nasti de plasti" ja l'aniré a comprar.a10
guapo, per cert, en Salvador el tenim de viatge però em va explicar aixo de gravar els poemes, i jo com un capullo "provant 1,2,3"quan hi vaig caur en que si no tinc micrófon "nasti de plasti" ja l'aniré a comprar.
ResponEliminaa10