Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Sempre m'he preguntat què protegeixen, els senyors importants, quan tenen les manetes posades així...
Júlia, em fa l'efecte que es tapen les vergonyes... La vergonya aliena que ens produeix a alguns veure com aquesta genteta "governa" Catalunya.
Qui no tingui "vergonyes" a tapar que llenci la primera pedra.En quant a la supèrbia,conec a alguns polítics que,ells solets, en tenen molta més que tot el trio junt.Greenie
Sempre m'he preguntat què protegeixen, els senyors importants, quan tenen les manetes posades així...
ResponEliminaJúlia, em fa l'efecte que es tapen les vergonyes... La vergonya aliena que ens produeix a alguns veure com aquesta genteta "governa" Catalunya.
ResponEliminaQui no tingui "vergonyes" a tapar que llenci la primera pedra.
ResponEliminaEn quant a la supèrbia,
conec a alguns polítics que,ells solets, en tenen molta més que tot el trio junt.
Greenie