14.4.07

Els castradors

L'odi uneix més que l'amor.

3 comentaris:

  1. Sempre m'he preguntat què protegeixen, els senyors importants, quan tenen les manetes posades així...

    ResponElimina
  2. Júlia, em fa l'efecte que es tapen les vergonyes... La vergonya aliena que ens produeix a alguns veure com aquesta genteta "governa" Catalunya.

    ResponElimina
  3. Anònim20:01

    Qui no tingui "vergonyes" a tapar que llenci la primera pedra.
    En quant a la supèrbia,
    conec a alguns polítics que,ells solets, en tenen molta més que tot el trio junt.

    Greenie

    ResponElimina