17.5.07

Àfrica

Diada internètica. Àfrica desconnectada. Mai no he trepitjat Àfrica. Al pas que anem, Àfrica ens trepitjarà a nosaltres. No malinterpreteu la darrera frase que he escrit. Europa no és cap paradís, però sempre és millor que l'infern africà. Si fos africà probablement em jugaria la vida per arribar a Europa. Com a bon europeu -cofoi burgès- només aspiro a fer un creuer per les illes gregues... i que no em tallin la connexió a internet. Àfrica? És la prova més evident de què déu és blanc o no existeix.

4 comentaris:

  1. Afegiré el teu post com a link al "Quatre lletres per l'Àfrica".

    Gràcies,
    Marc
    catalunya.ffw
    www.catalunyafastforwar.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Això m'ha tocat. Curt però contundent.

    www.manresacalidoscopi.blogspot.com

    ResponElimina
  3. Interesant...

    Per existir , t'han de conèixer.
    En aquest sentit és positiu que fema arribar les seves noticies tal i com les expliquen "in situ".

    Ho procuro setmanalment.

    ResponElimina
  4. Jo si he estat al Magreb un parell de vegades i no és tant dolent com ens dieuen. Simplement viuen com els nostres avis. I ben feliços.

    És l'ànsia del "european way of life" el que es fa pensar que aqui viuren molt millor. ¡Pobres infeliços! No creu que valgui la pena pagar el preu que paguen per venir aqui. Masses renùncies.

    ResponElimina