Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
gràcies per tot amic, el dia 1 parlem de com i on ens crospim el deuteuna abraçada
Ja saps que tens pendent una entrevista a Ràdio Vallromanes...
gràcies per tot amic, el dia 1 parlem de com i on ens crospim el deute
ResponEliminauna abraçada
Ja saps que tens pendent una entrevista a Ràdio Vallromanes...
ResponElimina