10.5.07

Ha guanyat Marc Vidal

Sabia que guanyaries i has guanyat
Em deus un sopar...
ENHORABONA
FELICITATS

2 comentaris:

Anònim ha dit...

gràcies per tot amic, el dia 1 parlem de com i on ens crospim el deute

una abraçada

Toni Ros ha dit...

Ja saps que tens pendent una entrevista a Ràdio Vallromanes...