10.5.07

Ha guanyat Marc Vidal

Sabia que guanyaries i has guanyat
Em deus un sopar...
ENHORABONA
FELICITATS

2 comentaris:

  1. Anònim17:48

    gràcies per tot amic, el dia 1 parlem de com i on ens crospim el deute

    una abraçada

    ResponElimina
  2. Ja saps que tens pendent una entrevista a Ràdio Vallromanes...

    ResponElimina