Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Semblen els coloraines de l'esquerra roig-verd-i-violeta, eh... Molt ecoso...
Un disseny molt acurat, amb gràcia i gens encarcarat, no sembla de CiU la veritat... Però les coses com siguin, està força bè.
Hosti tu como mola! Casi que te dediques al diseño más que a ecsribir. Eres un crack.Kevin
Semblen els coloraines de l'esquerra roig-verd-i-violeta, eh... Molt ecoso...
ResponEliminaUn disseny molt acurat, amb gràcia i gens encarcarat, no sembla de CiU la veritat... Però les coses com siguin, està força bè.
ResponEliminaHosti tu como mola! Casi que te dediques al diseño más que a ecsribir. Eres un crack.
ResponEliminaKevin