21.5.07

VALLROMANES ViU VALLROMANES RiU VALLROMANES CiU




3 comentaris:

  1. Anònim14:24

    Semblen els coloraines de l'esquerra roig-verd-i-violeta, eh... Molt ecoso...

    ResponElimina
  2. Anònim14:48

    Un disseny molt acurat, amb gràcia i gens encarcarat, no sembla de CiU la veritat... Però les coses com siguin, està força bè.

    ResponElimina
  3. Anònim16:43

    Hosti tu como mola! Casi que te dediques al diseño más que a ecsribir. Eres un crack.

    Kevin

    ResponElimina