Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
uuui, més tard que tinc mal de cap...
"Una altra de tantes promeses incomplertes pels polítics..."Com a campanya està prou bé, i a més lliga amb l'ideari negatiu del partit (nee)
uuui, més tard que tinc mal de cap...
ResponElimina"Una altra de tantes promeses incomplertes pels polítics..."
ResponEliminaCom a campanya està prou bé, i a més lliga amb l'ideari negatiu del partit (nee)