19.5.07

Utilitza-la


2 comentaris:

  1. uuui, més tard que tinc mal de cap...

    ResponElimina
  2. Anònim22:12

    "Una altra de tantes promeses incomplertes pels polítics..."
    Com a campanya està prou bé, i a més lliga amb l'ideari negatiu del partit (nee)

    ResponElimina