Sé segur que tu i la teva família us comprmetreu encara molt més pel vostre poble. Felicitats per aquest video que contagia il·lusió, confiança i imatge d'honestedat. Feu que duri.
Jo, a VNG, per ara, tinc una altra opció ... però una cosa no treu l'altra.
Frlcitats,
ResponEliminaConfiem que el missatge arribi.
sort diumenge per la part que et toca.
ResponEliminaSé segur que tu i la teva família us comprmetreu encara molt més pel vostre poble.
ResponEliminaFelicitats per aquest video que contagia il·lusió, confiança i imatge d'honestedat. Feu que duri.
Jo, a VNG, per ara, tinc una altra opció ... però una cosa no treu l'altra.
Sort. Endavant.
Sani
______________