
Som de la mateixa quinta. Vam estudiar al mateix
col·legi. Jo jugava a bàsquet i ell a handbol. Els darrers 12 anys se'ls ha passat a la
Paeria. Després de
perdre la meitat dels vots, diu que
dimiteix. La vida del polític (com la de l'escriptor) és
molt dura. Xavi: més enllà de sigles i ideologies, vull enviar-te una cordial salutació bloguera. Bentornat a les aules, mestre...

Anit vam fer el sopar per celebrar
la jubilació de la Mercè T. i del Jordi Morera, un altre profe de català que es jubila enguany. Quantes hores xerra que xerraràs, Jordi, sobretot de política. Afable, obert, un lluitador de la vella guàrdia; l'únic defecte és que ets d'ERC. Tant de bo tots els d'ERC fossin com tu, que hi pactaria a ulls clucs. Ara et jubiles de profe i seràs l'alcalde del teu poble:
Tagamanent. Pactes amb el PSC per deixar fora CiU (no sé de què em sona això). Cada poble fa sa guerra. Et desitjo bona sort. Perquè et conec, sé que ho faràs bé.
Aquesta tarda, no t'ho perdis:
![INSPIRACIONS [ERATO]](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_ua1kQu1Z1FUJq7aGxl_yJbTC175s7Eh52HjFkUVTkyUBqg-kOx4-iyQgukPtFHawRMs98GUmx3sIWbJZOqUsNxMzMibEdXIfG0JIl1ckFXyhi0WlamceH1oOZ-yWtXabYx=s0-d)
Ui, ui, ui, toni, què sospitós: és la primera vegada que parles d'Esquerra i no en parles malament... Com ho hem d'interpretar, això?
ResponEliminaDe cap manera. Parlo de persones, res més. Al final, són les persones les que fan la política, les que governen, les que voten, etc. Cada cop m'interessen menys les "ideologies". Primer de tot em fixo en les persones, la resta és secundari.
ResponEliminaPero vindràs aquesta tarda a l'assamblea o no? recorda que estàs invitat.
ResponElimina