7.7.07

Per què bloguegem

L'altre dia, ressenyant el llibre de SG Nació.cat, Xavier Mir escrivia:
Exactament. Tant se val qui vagi a Frankfurt o quin passaport tinguem. Amb internet hem superat les velles fronteres i només som súbdits del diccionari. La Catosfera la fem TOTS dia a dia, post a post, mitjançant la nostra llengua; així és com bastim la "nació virtual", la Catalunya Digital del segle XXI. Perquè Catalunya serà catosfèrica o no serà.

2 comentaris:

  1. Perquè Catalunya serà catosfèrica o no serà.

    I ho és!
    Tant des de dins dels límits tradicionals dels nostres estimats Països, com des de fora, amb els que la bastim des de l'exili.

    ResponElimina
  2. Anònim17:01

    Ja, però... serveix de gaire ser una nació virtual, i virtualment forta lingüísticament parlant, si a peu de carrer el català es va diluïnt cada vegada més? No acabarem tots plegats donant cos i ànima a una llengua especialitzada només a nivell informàtic? Quan dels d'aquí presents a la catosfera, als blogs, canviem de llengua al carrer?

    ResponElimina