Exactament. Tant se val qui vagi a Frankfurt o quin passaport tinguem. Amb internet hem superat les velles fronteres i només som súbdits del diccionari. La Catosfera la fem TOTS dia a dia, post a post, mitjançant la nostra llengua; així és com bastim la "nació virtual", la Catalunya Digital del segle XXI. Perquè Catalunya serà catosfèrica o no serà.


Perquè Catalunya serà catosfèrica o no serà.
ResponEliminaI ho és!
Tant des de dins dels límits tradicionals dels nostres estimats Països, com des de fora, amb els que la bastim des de l'exili.
Ja, però... serveix de gaire ser una nació virtual, i virtualment forta lingüísticament parlant, si a peu de carrer el català es va diluïnt cada vegada més? No acabarem tots plegats donant cos i ànima a una llengua especialitzada només a nivell informàtic? Quan dels d'aquí presents a la catosfera, als blogs, canviem de llengua al carrer?
ResponElimina