29.8.07

JA ERA HORA!!!

6 comentaris:

  1. Anònim11:20

    Ara ja hem arreglat els problemes del nostre país... ja tenim un fòrum sobiranista, tot arreglat, no cal patir més. Llàstima no ho fèssin 15 o 20 anys abans... clar, que amb Pujol això no es podia fer.

    ResponElimina
  2. Hi ha una hora per a cada cosa i una cosa per a cada hora. El pujolisme va fer la seva feina (la que es podia fer en aquells anys de transición postfranquista). ARA TOCA EL QUE TOCA. I ens hi posem TOTS o res.

    ResponElimina
  3. Tots ens hi hem de posar, deixant de banda estèrils partidismes i pensant en el país, de nord a sud, de sud a nord.

    Bona tornada a casa!

    ResponElimina
  4. Ja hem vist el que ofereix el PSC i l'estil de gestoria/betes i fils del President Montilla.


    Marc
    www.catalunyafastforward.blogspot.com

    ResponElimina
  5. Doncs jo també "n'estic una mica tip, de retòriques barates; fart de polítics que creuen que el poble és imbècil."

    Ara sí que toca, no?
    Ara que porten uns quants anys sense tocar poder, oi?
    Ara que ja hem oblida´t que, podent triar, repeteixo, podent triar es va pactar amb el PP, amb el PP!! d´Aznar, Rajoy, Acebes, Zaplana, Martínez-Pujalte, i tota aquesta colla de rancis ultradretans abans que amb la gent d´ERC per dirigir el nostre país?
    Au va! No em feu emprenyar.

    Aquestes propostes me les creuré quan els convergents estiguin al poder i es mullin de veritat; ara mateix fan honor al seu malnom de Conveniència i Unió.

    Abans de oferir aquests tipus de pactes no seria millor trencar la coalició? Per que... I Duran Lleida que n´opina de tot aixó?

    ResponElimina
  6. Completament d'acord amb tu, llegidor pecador.

    ResponElimina