Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
d’agost
(30)
- 50 anys de diferència
- (EG10) Sospirs venecians
- L'Umbral català premiat per L2P
- Ibanyes (6)
- Arriben bones notícies del nord
- JA ERA HORA!!!
- (EG9) Dubrovnik
- El diable viu a Can Duch
- Ibanyes (5)
- Ibanyes (4)
- 2014
- (EG8) Κέρκυρα
- Pessoa revisitat
- (EG7) Atenes
- Ibanyes (3)
- Ibanyes (2)
- (EG6) Bany a Míkonos
- Ibanyes
- (EG5) Akrotiri
- Gardeny
- (EG4) Blau de Rodes
- Telenotícies vespre
- Reflexions després del funeral de Xirinacs
- (EG3) De postes i d'albades
- (EG2) Istanbul
- (EG1) Lluna plena sobre el Bòsfor
- El risc de la llibertat
- La victòria de Xirinacs
- Retorn
- Oia
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

6 comentaris:
Ara ja hem arreglat els problemes del nostre país... ja tenim un fòrum sobiranista, tot arreglat, no cal patir més. Llàstima no ho fèssin 15 o 20 anys abans... clar, que amb Pujol això no es podia fer.
Hi ha una hora per a cada cosa i una cosa per a cada hora. El pujolisme va fer la seva feina (la que es podia fer en aquells anys de transición postfranquista). ARA TOCA EL QUE TOCA. I ens hi posem TOTS o res.
Tots ens hi hem de posar, deixant de banda estèrils partidismes i pensant en el país, de nord a sud, de sud a nord.
Bona tornada a casa!
Ja hem vist el que ofereix el PSC i l'estil de gestoria/betes i fils del President Montilla.
Marc
www.catalunyafastforward.blogspot.com
Doncs jo també "n'estic una mica tip, de retòriques barates; fart de polítics que creuen que el poble és imbècil."
Ara sí que toca, no?
Ara que porten uns quants anys sense tocar poder, oi?
Ara que ja hem oblida´t que, podent triar, repeteixo, podent triar es va pactar amb el PP, amb el PP!! d´Aznar, Rajoy, Acebes, Zaplana, Martínez-Pujalte, i tota aquesta colla de rancis ultradretans abans que amb la gent d´ERC per dirigir el nostre país?
Au va! No em feu emprenyar.
Aquestes propostes me les creuré quan els convergents estiguin al poder i es mullin de veritat; ara mateix fan honor al seu malnom de Conveniència i Unió.
Abans de oferir aquests tipus de pactes no seria millor trencar la coalició? Per que... I Duran Lleida que n´opina de tot aixó?
Completament d'acord amb tu, llegidor pecador.
Publica un comentari a l'entrada