Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
d’agost
(30)
- 50 anys de diferència
- (EG10) Sospirs venecians
- L'Umbral català premiat per L2P
- Ibanyes (6)
- Arriben bones notícies del nord
- JA ERA HORA!!!
- (EG9) Dubrovnik
- El diable viu a Can Duch
- Ibanyes (5)
- Ibanyes (4)
- 2014
- (EG8) Κέρκυρα
- Pessoa revisitat
- (EG7) Atenes
- Ibanyes (3)
- Ibanyes (2)
- (EG6) Bany a Míkonos
- Ibanyes
- (EG5) Akrotiri
- Gardeny
- (EG4) Blau de Rodes
- Telenotícies vespre
- Reflexions després del funeral de Xirinacs
- (EG3) De postes i d'albades
- (EG2) Istanbul
- (EG1) Lluna plena sobre el Bòsfor
- El risc de la llibertat
- La victòria de Xirinacs
- Retorn
- Oia
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

3 comentaris:
Buff, Tony, els Bacon blue. Si, si, son dels 80', però definitivament
mediocres. Deu, com han envellit. Hi van haver-hi un munt de gent amb molt més talent. Ja, ja, ja, Tony, o potser no he captat l'ironia i els hi dediques els qui t'han premiat...
Company, la prosa d'Umbral és irrepetible, no en novel·la, si però en articles, com a novelista era fluixet - des del meu punt de vista- ara com articulista freghava la genialitat, sorneguer, erudit, incisiu, acid, poetic, era unameravella LLEGIR ELS SEUS ARTICLES, t'oblidaves fins i tot que era un pobre home perdut i desorientat, en un món al que habia arribat amb masses anys de retard.
Veig que et tenen molta estima estimació aquesta gent de la 2ona periferia. Això o es que t'has creat una altre heterònim per fer una mica de xou, o sinó tant se val, perquè ben mirat, aquest any encara no havies guanyat cap premi. Encara que mira et donaré una idea, pots agafar tot el que has fet amb el tema onomàstic sobre els Ibanyes o Ybanez o com culleres ho vulguis escriure, i intentar publicar-ho o enviar-ho a algun premi, potser hauràs aprofitat el divertimento de l'estiu.
Publica un comentari a l'entrada