7.8.07

Oia

6 comentaris:

Petjada ha dit...

mmm... qui fós gos!

Anònim ha dit...

Bones vacances, fiera!

Anònim ha dit...

perque Santorí i no Thera?

Anònim ha dit...

Hola què tal el viatge, ja has pujat amb els rucs? A veure si escrius més coses..encara que facis vacances

Anònim ha dit...

Toni,

Acabo d'obrir el teu Blog i et veig amb aquesta cara de salud, torrat pel sol de Grècia, davant el Partenon, que tant em va emocionar quan hi vaig ser ara fa un parell d'anys.

Benvingut de nou a la catosfera...!!!

Jo he estat uns dies a Bulgària, un país interessant que intenta reneixer després dels molts anys de règim socialista. Una natura esplèndida i molt d'art en els seus monestirs i esglésies ortodoxes. Si tens interès, he fet un macro post amb una extensa crònica del viatge, en el meu modest Blog, el SorroBloc. Ja em diràs que et sembla...

També podràs veure la "conya" que m'ha passat amb el Google...

Espero que també tu ens expliquis moltes coses de la teva aventura per Hellas.

Una abraçada
Salvador

Francesc Puigcarbó ha dit...

Aquest moré és de iot. Que has estat amb en Sarkozy?