10.9.07

FELIÇ DIADA

5 comentaris:

  1. Des de l'era Maragall sempre s'ha cantat en català i en castellà, l'onze de Septembre. Ès podrià cantar un any en aranès(occità) i català, encara que fos per un any i segons a qui, s'estrenyes de la llengua que és canta aquell dia?

    http://www.youtube.com/watch?v=l0E3mixaedQ

    ResponElimina
  2. En Pepe Montilla ja ens va deixar clar els seus plantejaments fa temps. Ací un vídeo, tant explicit com vist.

    http://www.youtube.com/watch?v=_hA2Me2wBK0

    ResponElimina
  3. Anònim15:22

    Quina responsabilitat tant immensa i tant greu cau sobre les espatlles del poca-vergonya del Carod¡ i de tota la colla de gossos afamats que el segueixen¡

    ResponElimina
  4. Anònim21:38

    Internet és fràgil. És fàcil desmuntar servidor i atacar servidors per aïllar els catalans.
    Per no parlar de que els que fas a internet no és anònim. Registren la teva ip cada dos per tres.
    Feu servir proxis.
    Els catalans no podem confiar en internet per estar units.
    Cal mostrar-nos constantment en la vida diària sobretot a Barcelona.
    I fer pinya sempre.

    ResponElimina
  5. Anònim21:57

    El discurs és de setembre de l'any 2006, a les festes del seu poble natal, Iznájar, abans de ser president de Catalunya.

    ResponElimina