Des de l'era Maragall sempre s'ha cantat en català i en castellà, l'onze de Septembre. Ès podrià cantar un any en aranès(occità) i català, encara que fos per un any i segons a qui, s'estrenyes de la llengua que és canta aquell dia?
Quina responsabilitat tant immensa i tant greu cau sobre les espatlles del poca-vergonya del Carod¡ i de tota la colla de gossos afamats que el segueixen¡
Internet és fràgil. És fàcil desmuntar servidor i atacar servidors per aïllar els catalans. Per no parlar de que els que fas a internet no és anònim. Registren la teva ip cada dos per tres. Feu servir proxis. Els catalans no podem confiar en internet per estar units. Cal mostrar-nos constantment en la vida diària sobretot a Barcelona. I fer pinya sempre.
Des de l'era Maragall sempre s'ha cantat en català i en castellà, l'onze de Septembre. Ès podrià cantar un any en aranès(occità) i català, encara que fos per un any i segons a qui, s'estrenyes de la llengua que és canta aquell dia?
ResponEliminahttp://www.youtube.com/watch?v=l0E3mixaedQ
En Pepe Montilla ja ens va deixar clar els seus plantejaments fa temps. Ací un vídeo, tant explicit com vist.
ResponEliminahttp://www.youtube.com/watch?v=_hA2Me2wBK0
Quina responsabilitat tant immensa i tant greu cau sobre les espatlles del poca-vergonya del Carod¡ i de tota la colla de gossos afamats que el segueixen¡
ResponEliminaInternet és fràgil. És fàcil desmuntar servidor i atacar servidors per aïllar els catalans.
ResponEliminaPer no parlar de que els que fas a internet no és anònim. Registren la teva ip cada dos per tres.
Feu servir proxis.
Els catalans no podem confiar en internet per estar units.
Cal mostrar-nos constantment en la vida diària sobretot a Barcelona.
I fer pinya sempre.
El discurs és de setembre de l'any 2006, a les festes del seu poble natal, Iznájar, abans de ser president de Catalunya.
ResponElimina