9.9.07

Casar-se

Avui fa divuit anys que ens vam casar. Probablement és la cosa més transcendental que he fet a la meva vida. Casar-se és molt més que estimar-se i viure plegats. Casar-se és compartir un projecte comú, con-viure amb l'altra persona fins al punt d'esdevenir una sola caro i estar indestriablement lligats. Si, com en el meu cas, tens la sort de trobar una persona excel·lent, molt millor que tu, aleshores la vida marital et permet créixer com a persona. El que sóc ho dec en gran part a Ella. Ella ha estat i segueix sent la meva millor influència. Divuit anys. Maldestre com el primer dia, encara estic aprenent a estimar-la...

Foto: Corfú 4.8.07

7 comentaris:

  1. Anònim12:09

    Felicitats a tots dos!! Si es mira pel retrovisor i es veu tot el que ha passat en aquests anys en un món que gira cada vegada més ràpid: "No és senzill saber cap a on has de marxar. Pren la direcció del teu cor"

    ResponElimina
  2. Anònim12:44

    Per molt anys, parella¡¡¡ i que també, per molts anys, ens puguis continuar oferint els teus comentaris¡ No paris¡ Què seria d'aquest país si no hi haguessin veus com la teva o la d'en Marc Vidal, i altres, que encara et donen una mica de confiança i d'esperança davant del desert aclaarant que és la política de Catalunya (no sé pas si dir-ne catalana).
    Repeteixo, per molts anys¡

    ResponElimina
  3. t'entenc Company, en aixó et guanyo, en porto 37, tres filles i quatre nets. Enhorabona, la vida és aixó i poca cosa més. La resta, endergues

    ResponElimina
  4. Anònim22:06

    Déu n'hi do! Pensar en una celebració així és vertiginós (per mi, és clar). Moltes felicitats, de totes maneres, per haver mantingut l'amor com el primer dia!

    ResponElimina
  5. Anònim23:35

    felicitats amics. Toni, tinc la sort d'haver pogut conèixer el motiu de la teva existència i és ben cert que sou l'un per l'altre. Teniu quelcom d'especial amb el que aconseguiu parar el temps i amb el que gaudir de la conversa i d'una bona taula sigui inoblidable. En uns temps difícils com aquests en tots els sentits és important tenir el cor ocupat. Records

    ResponElimina
  6. Arribo tard, però arribo. Enhorabona i felicitats a tots dos!

    Comparteixo amb tu els sentiments expressats :)

    ResponElimina
  7. Felicitats, dintre de tres mesos seré jo que em casi. Ens veiem a la catosfera.

    ResponElimina