16.9.07

XIII Concurs de Pintura de Vallromanes


4 comentaris:

  1. Anònim10:41

    Qui a dut a terme aquesta cosa tan horrible?

    ResponElimina
  2. Anònim13:07

    Això t'agradarà, segur

    http://www.bakala007.blogspot.com/

    ResponElimina
  3. Anònim15:02

    Home! No és una pintura tant abjecte. I dius que repressenta la Mare Rússia?

    ResponElimina
  4. Volia deixar un comentari, però estic tan atònita que no sé que comentar... Feia temps que no llegia una cosa tan surrealista com aquesta.

    ResponElimina