Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Qui a dut a terme aquesta cosa tan horrible?
Això t'agradarà, segurhttp://www.bakala007.blogspot.com/
Home! No és una pintura tant abjecte. I dius que repressenta la Mare Rússia?
Volia deixar un comentari, però estic tan atònita que no sé que comentar... Feia temps que no llegia una cosa tan surrealista com aquesta.
Qui a dut a terme aquesta cosa tan horrible?
ResponEliminaAixò t'agradarà, segur
ResponEliminahttp://www.bakala007.blogspot.com/
Home! No és una pintura tant abjecte. I dius que repressenta la Mare Rússia?
ResponEliminaVolia deixar un comentari, però estic tan atònita que no sé que comentar... Feia temps que no llegia una cosa tan surrealista com aquesta.
ResponElimina