Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Tens tota la rao. Escolteu dilluns de 7 a 8 el crit al cel a http://www.radiosantquirze.cat/ es un programa molt bo.
Rajoy? Qui és Rajoy?
Tens tota la rao. Escolteu dilluns de 7 a 8 el crit al cel a http://www.radiosantquirze.cat/ es un programa molt bo.
ResponEliminaRajoy? Qui és Rajoy?
ResponElimina