2.10.07

Democràcia?

Monarquia i democràcia són termes antitètics. El Borbó no sap què s'empatolla.

2 comentaris:

  1. Anònim13:50

    Es com intel·ligència i militar...

    ResponElimina
  2. Anònim8:50

    Mira qui el defensa: http://www.directe.cat/article/per-pujol-el-rei-es-lunica-institucio-del-sistema-politic-espanyol-que-funciona-be-3305

    ResponElimina