8.10.07

Els López salvaran Catalunya

Em refereixo a l'Alfons López Tena i a l'Hèctor López Bofill, més coneguts per Tena i Bofill. Per aquesta regla de tres jo seria Ros. En català cauen preposicions i també cauen (alguns) cognoms...

3 comentaris:

  1. Anònim17:05

    M'ho sembla a mi o cada dia que passa Josep Cuní fa entrevistes no per iŀlustrar al seu públic, sinó per demostrar-li que no té l'educació de deixar acabar al seu interlocutor i que és un mestre en demagògia? Marca de la casa de TV3, m'atreviria a afirmar: la Terribas fa el mateix.
    Si no ens respecta la nostra, qui ho farà?

    ResponElimina
  2. Moz, amb l'agravant, que la Terribes, tracta als espectadors com a subnormals. No t'has fixat mai, que moltes vegades diu: Ara digui aixó, amb paraules que la gent entengui.

    ResponElimina
  3. Anònim20:54

    Sobre lo dels Lopez.
    Es refereixen a Tena i Bofill perquè dir López és com dir John Smith. Més que un cognom de tan nombrós sembla una conjunció.

    ResponElimina